Utmanad!

Jag har blivit utmanad att svara på en massa frågor! :O

Namn: Beatrice, kallas Bea
Ålder: 15
Län: Jönköping
Stad: Det du..haha, kan ge en ledtråd: På Mix Megapol hade dom en tävling att man skulle sjunga om sin stad. Jag bor i den "staden" som vann ^^

Senaste köp: En Marabou choklad..
Senaste besökta webbsida: Bilddagboken
Senaste låt du lyssnade på: Red Hot Chili Peppers- Californication
Senaste du åt: Pannkakor
Senaste ord som kom ur din mun: Nä, han är hos en kompis
Senaste TV-program du såg: Parlamentet

Vad gör du om 1 timme: Pluggar?
Vad finns till höger om dig: Marabou, en tidning och The Sims-spelet
Vad har du på dig: Jeans och t-shirt
Vad skulle du aldrig sätta på dig: Jadu..nåt jag inte tycker är snyggt och bekvämt
Vad önskar du dig i julklapp: Haha, det är ju ett tag kvar ^^ Ingen aning

Vilken är den första sidan du går in på när du startar datan: Olika
Vilken mat tänker du aldrig äta: Typ..kotunga?
Vilken sort stil har du: Jeans och tights till olika tröjor och tunikor
Vilken tidning läser du: Läser inte så mycket tidningar...Ikon och nån serietidning från brorsan

Nämn något som är modernt nu men som du tycker är skitfult: Jag vet inte..
Nämn 2  flicknamn du tycker är fina: Olivia..och Marlén är ganska fint också
Nämn 2 pojknamn du tycker är fina: Melker (fniss,fniss) och Jonatan
Nämn några länder du har varit i: Kroatien, Danmark, Spanien, Norge...och Taiwan
Nämn någon god mat: Bandpasta med baconsås!!! Suuupergott! Och potatisplättar med stekt bacon.. jag gillar bacon helt enkelt..
Nämn något Tv program du tittar på: Top-model..House och parlamentet

Saft/Läsk - Läsk blir det nog (onyttig som jag är)
Data/TV - Data
Bok/Tidning - Tidning
Glitter/I.me.my - Jadu..???
H&M/Lindex - H&M
Brunt/svart (på kläde) - Svart
Silver/guld (på kläder) - Båda!
Lacktights/Metallictights - Måste nog säga metallictights..inte för att jag tycker om sådana tights egentligen..


Favorit blogg:  Finns ju många! Men jag läser mest paulinasintressen.blogg, sarisasmode.webblogg och stenvreten.blogg.se

Jag utmanar alla som vill svara på detta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0