Ja du..

Ja, då sitter man här igen :) Jag har egentligen ingen aning om vad jag ska skriva..så jag kör en lista..usch vad tråkig jag är men det får bli som det blir :P

Dagens humör: Trött och glad :)
Dagens klädsel: Jeans, tunika, kofta och halsband
Dagens smink: Inget..
Dagens händelser: Inte mycket, måste jag ju säga..
Dagens materiella vill ha: Jeans
Dagen låt: Here I am-Hans Zimmer
Dagens roligaste: Saaar, I guess
Dagens planer: Plugga lite franska och se på House
Dagens favorit/er: musik
Dagens elakaste: Nämner inget
Dagens mat: Köttfärslimpa och potatis. Och så var det ju flingorna med..
Dagens längtan: Skolavslutning :D
Dagens inköp: Nothing
Dagens slutsats: Jag är lycklig!
Dagens godaste: Chokladboll
Dagens motion: Längdhopp och jogging på gympan

Jaa..det var det det! Hoppas att det kommer nåt mer intressant snart..men vi säger väl hejdå då!

Kommentarer
Postat av: Paulina

Tack så mycket, vad glad ja blir =)

2008-05-24 @ 14:20:05
URL: http://paulinasintressen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0