Jag hatar (typ) onsdagar!

Jag har upptäckt att onsdag är den värsta dagen i hela veckan! Visst, just namnet onsdag låter ju ganska soft men dom är verkligen hemska. För det första är det mitt i veckan, nästan. och jag är så grymt trött på skolan (nästan jämt) och det är ändå två dagar kvar..så seeegt. För det andra så har jag så otroligt många lektioner då så man blir galen! Och det är inga raster emellan heller...Så vad gör man om inte längtar halvt ihjäl sig hela dagen för att sedan upptäcka att det är konfirmation direkt efter skolan (Det är förstås ganska kul men just i det ögonblicket man upptäcker det så vill man bara hem...) När man väl kommer hem är man dödstrött och då visar det sig att man har världens största hög med läxor plus ett matteprov...Men det är bara att kämpa om man vill ha bra betyg (vilket jag vill)   
Hoppas att era onsdagar är betydligt bättre än mina!

Hejdå och ha det bra! / Bea


Kommentarer
Postat av: sara

Tackar =)

2008-03-19 @ 20:17:26
URL: http://[email protected]
Postat av: Nina

ja visst va den :D

2008-03-20 @ 19:24:24
URL: http://www.modesida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0