Glad!

Idag hade jag haft allmänt tråkigt i skolan,allting blev fel och det är prov på prov... Så innan jag skulle börja plugga så tänkte jag att jag skulle skriva lite i bloggen. (det var ett tag sedan,jag ber om ursäkt) Så jag kollar lite på kommentarerna jag fått och då hade några skrivit "Grattis till vinsten hos Unikan". Jag förstod ingenting! Jag kollade då på Unikbloggen och såg att de hade valt mig som vinnare av deras kärlekstema! Här är lite motivering:

Funderade först på att ha ett tema där vi tipsar om våra favoriter på Shoppen! Men det är omöjligt att välja, i och med att vi gillar allt vi tar in. Men något som är riktigt roligt, det är när vi läser bloggar som också gillar det vi tar in! Och de som bloggar gillar vi ju lite extra såklart : )! Så där föddes ett nytt tema - ett kärlekstema, vad sägs om det!
Denna gång så gillar vi Beas blogg lite mer än vanligt! Har nämligen upptäckt att denna tjej tipsar rätt mycket om Unikan, vilket gör oss både glada och rörda! På gårdagens önskelista på denna blogg kan vi läsa att Bea gärna vill ha denna MbyM top!

Ja,oj,vad glad jag blev! Tack så mycket,Unikdesign! Jag trodde inte ens att de visste att min sida fanns.. Ni har verkligen förgyllt dagen!

Kommentarer
Postat av: Att ha det gott

GRATTIS igen Kul

2007-09-24 @ 16:48:10
URL: http://rubinen777.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0