En lista...

Har ingenting att göra just nu så jag gör en lista! :P

1. ta närmaste bok och slå upp sidan 18, mening 4. vad står det där?
Solen är så solig och vattnet är så vått (en visbok...Heh)

2.sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du då?
Hyllan med alla Datorspelen..

3.vad var det senaste du såg på tv?
Top Model :P

4.utan att se efter, gissa vad klockan är.
Kanske...18.12 (hon var 18.28)

5. bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Min mamma och hennes vänner som pratar om huset.

6. när var du senast utomhus och vad gjorde du då?
För en stund sedan..När jag gick från bussen hem.

7.vad hittade du på innan du började svara på de här frågorna?
Spelade spel :P

8. vad har du på dig?
Jeans från H&M, T-shirt från Vero Moda och ett halsband från H&M

9. drömde du något inatt? isåfall vad?
Inte vad jag kan komma på

10. när skrattade du senast?
Sista lektionen i skolan..Precis innan jag skulle åka hem.

11. vad finns i rummet du är nu?
Bokhyllor..datorspel..två datorer..Jag kan inte räkna upp allt det skulle ta år!

12. har du sett något konstigt på sistone?
Ja,om grimaser räknas?

13. vad ska dina barn heta, pojke resp. flicka?
Vet inte riktigt..Melker är coolt!

14.skulle du vilja bo utomlands?
Nja..kanske

15. vad vill du att gud ska säga när du kommer till pärleporten?
Ja du... Välkommen kanske? Jag vet inte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0