En lista...

Idag har jag inte gjort så mycket,ska gå på Tonår senare ikväll. Ska vara cafè och lite volleyboll m.m.. Ska bli skoj! :D
Hihi..
image40

Här kommer en lista som sagt,läs om du orkar..:P

Välj mellan
katt eller hund: Hund
kaffe eller te: Te,jag gillar inte kaffe
chips eller nötter: Chips
skinka eller korv: Prickig korv...
rött eller grönt: Grönt,lätt!
mobil eller mp3: Mobil,behöver man mer..
äpple eller plommon: Äpple..Men jag tål inte det..
hårspray eller hårgele: Hårspray!
hallon eller jordgubbar: Jordgubbar..Med glass och grädde..
höst eller vinter: Vinter! (särskilt 24/1)
dvd eller vhs: Dvd
sjö eller hav: Havet.. 
ica eller konsum: Ica...?
ödla eller orm: Hmmm..Måste jag välja?
sol eller måne: Sol
skateboard eller inlines: Skateboard

Har du någon gång
cyklat utan händer: Japp
gråtit en hel natt: Nej..
druckit så att du spytt: Nej!
åkt vattenskidor: Inte det heller..
åkt rullstol: Nope..
gjort en bakåtkullerbytta: Ja,faktiskt!
köpt godis för över 50 kronor: Nja..kanske,kommer inte ihåg..
haft träningsverk: Ja!
önskat att du var det andra könet: Nja..Inte så troligt. 
velat vara ett djur: Nej!
tänkt dig en kompis i rosa kanindräkt: Hmm,nej!
tyckt att harry potter var bra: Ja
hatat choklad: Kanske..

Hur
svarar du i telefon: Hej,det är Bea eller Hallå
sätter du på dig strumpan: Jadu..
tycker du om 'gulbil-leken: Tråkig!
mycket pengar har du i plånboken nu: Vet inte..ganska mycket anragligen 
mycket är klockan när du svarar på detta: 17.37 Ungefär
fick du detta test: Tog det av en kompis
spenderar du en regnig dag bäst: Med en film..I guess 

Vad
tänker du på just nu: Vad som händer på Tonår ikväll
tycker du om sushi: Har aldrig smakat
älskar du just nu: Mina vänner
åt du sist: En kexchoklad
drack du sist: Äppeljuice
gjorde du för fem och en halvtimme sen: Satt i skolan och gjorde nåt.. 
har du för färg på dina underbyxor just nu: Svarta
är din orginalfärg på håret: Brunt..Som jag har det nu!
behöver du just nu: Hmm...En kram?

Varför
heter du det du heter: För att mina föräldrar gav mej det namnet
valde du dom kläderna du har på dig just nu: För att jag tycker om dom! 
sitter du vid datan just nu: Har inget annat för mig..(rummet är äntligen städat!)
svarar du på detta test: Som sagt,jag har inget annat för mig..
är en apelsin orange: För att den ville vara orange och inte svart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0