En helt vanlig måndag efter en rolig helg

Idag har jag inte gjort så mycket. Åkte till skolan som vanligt. Min kompis Alma har varit här en stund,mycket roligt! Ska antagligen plugga lite franska snart...

I fredags gick jag som sagt till tonår. Vi spelade volleyboll och härmade alla i Idol. (väldigt roligt när Elina skulle gråta som Kishti) I lördags åkte jag till A6. Det blev dock mest en flopp. Jag hade glömt att ladda mobilen så jag kunde inte ringa mamma och fråga var hon var...Så det mesta av tiden gick åt att leta efter henne.. Igår,söndag, så skulle jag vara clown på ett s.k "barnkalas". Det var väl ganska kul..Men det tar timmar att tvätta bort clownsminket sen!

Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0