Tisdag-hos min kusin

Idag har jag åkt tåg till min kusin i Hovslätt. Först skulle jag ta tåget som gick klockan ett men det stannade inte i Hovslätt så jag fick ta tåget som gick klockan ett. Medans jag väntade på tåget fick jag jobba lite på mammas jobb, Hemtex. Jag packade upp varor och bockade av på ett papper. Sedan gick jag och köpte lite fika på Coffe&Design. Efter ett tag fick mamma säga åt mig att gå så att jag inte missade tåget. När jag kom fram till Hovslätt kom Emma och mötte mig och så gick vi hem (under paraply) i ösregnet. Sedan har vi inte gjort så mycket,mest suttit vid datorn och kollat på TV. Imorgon däremot ska vi åka till A6. Ska bli skoj!

Godnatt och sov så gott!

Kommentarer
Postat av: Nina

ja visst va den :D

2007-06-27 @ 02:17:16
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0