Lördag-Sommarplanerna

Idag är jag ganska uttråkad...Alla vänner är iväg på läger och jag har ingenting att göra! Får väl mysa med någon film ikväll..Tänkte ta kort på mina nyinköpta prylar från A6 som jag nämnde i ett tidigare inlägg. Får se när jag gör det. Jag längtar väldigt mycket tills nästa lördag,då jag ska åka till Hönö och Öckerö med min familj och mina kusiner. Ska bli väldigt roligt! Efter det så ska jag och min kusin Emma åka till Öland. Mina kära morföräldrar har nämligen en stuga där. Ska bli mycket roligt! I slutet av Juli ska jag åka på ett stort tonårsläger i Tyskland med mina kompisar! Ska bli superduperskoj! Vad ska du göra i sommar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0