En lista...Torsdag

Jag har inte så mycket att göra idag så jag skriver en liten lista...

HAR DU SETT DIN BÄSTA VÄN GRÅTA ?
Ja..

VAD ÅT DU SENAST ?
Flingor med mjölk :P

HAR DU FÅTT NÅGON KOMPLIMANG IDAG ?
hmm...inte idag.

ÄR DU POLARE MED GRANNARNA ?
Ja,givetvis!

VILKA SPRÅK TALAR DIN MAMMA ?
svenska

VILKA LÄNDER HAR DU BOTT I ?
Sverige :)

NÄR ÅKTE DU BIL I MER ÄN 15 MINUTER SENAST ?
I måndags..har hållt mig hemma.

GAY ?
Nej!

HAR DU VARIT PÅ STRANDEN ?
Inte idag..var nog i fredags senast.

MINNS DU DIN/DINA MUSIKLÄRARES NAMN ?
Hmmm...Nettan,Janne och Kalle...Och nån mer..

HUR BRA ÄR DIN SYN ?
Kanske inte så bra..Jag har ju glasögon..:P

HAR DU VARIT PÅ PARTY ?
Jadå..

SKULLE DU KUNNA TÄNKA DIG ATT SIMMA MED HAJAR ?
Hmmm...Om jag hade en hajsäker dräkt av något slag och ifall hajarna var vegetarianer så skulle jag kanske våga det..

VAD SKULLE DU SÄGA OM JAG SA ATT JAG VAR KÄR I DIN BROR ?
Är inte han lite för liten..?

HAR DU VARIT UTOMLANDS ?
Jodå

VILKET ÄR DET BÄSTA BRÖLLOP DU HAR VARIT PÅ ?
Tja,det får bli min morbrors..Jag har inte varit på så många..

VAR ÄR DINA SYSKON JUST NU ?
Mina bröder är nog på sitt rum och leker med lego och syster är i stan..

VAD VAR DEN SENASTE DRÖMMEN DU MINNS ?
Jag var på ett läger i skolan..och en mördare försökte döda mig..:S

VILKEN TID GICK DU UPP I MORSE ?
Ungefär tjugo över nio..

VAD SKA DU GÖRA I HELGEN ?
Jag ska åka till Tyskland,Oldenburg,och vara på ett läger!

VAD STÅR DET I FJÄRDE SMSET I DIN INKORG ?
Jag orkar inte kolla det..

HAR DU FÄRGLINSER ?
Nej

VAD GJORDE DU KLOCKAN 2 INATT ?
Sov. Tungt.

VAD ÄR DET FÖRSTA DU GÖR PÅ MORGONEN ?
Vaknar?

VAD SKA DU GÖRA EFTER DET HÄR ?
Packa lite kanske..och ringa till Elina..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0